الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائد الزوجة النكدية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MOHA
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 84
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/09/2009
العمر : 22
الموقع : K S A

مُساهمةموضوع: فوائد الزوجة النكدية   الأحد ديسمبر 27, 2009 9:05 pm

فوائد الزوجة النكدية









من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ
كيف انا اقولك










تجعل لسانك رطب بذكر الله





(طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل)


غض البصر

(الشعور بالكره لصنف الحريم)


صلة الرحم




(على طول هربان عند أمه)



المحافظة على الوزن



(دائما نفسه مسدودة عن الاكل)....



وان كانت زوجته من النوع النكدي المتأصل


فسيصبح من العظماء


لانهمن قرفه وزهقه وطهقه من هذه العيشة بيدفن نفسه بشغله فيبرع ويدهش الناس ويثبت المثل القائل



"وراء كل رجل عظيم امرأة"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مريم
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد المساهمات : 1185
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/09/2009
العمر : 30
الموقع : اللؤلؤة فقط ولا شئ غير اللؤلؤة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد ديسمبر 27, 2009 9:21 pm


ههههههههههههههههههههههههه
طيب علشان يعرفوا اننا دايما بنساعدهم فى كل حاجه
وعلشان مايقولوش علينا
اننا سبب المصايب فى كل حاجه
عاوزين احسن من كده ايه بقى
موضوع لذيذ يا مها
تسلم ايديك

_________________





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد الزوجة النكدية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: قسم الأسرة :: منتدى العيلة-
انتقل الى: